Ο Δήμος Ελευσίνας στους πρώτους 28 Δήμους για παροχή ψηφιακών υπηρεσιών μέσω του gov.gr
Μετά από αίτημα του Δήμου μας, ο Δήμος Ελευσίνας είναι ένας από τους πρώτους 28 δήμους που έχει την δυνατότητα να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον του gov.gr.
Το αίτημα του Δήμου μας υποστηρίχθηκε στις αρμόδιες αρχές, υπηρεσίες και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης από τον Δήμαρχο Αργύρη Οικονόμου και τον Αντιδήμαρχο και μέλος της Επιτροπής Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας κύριο Αθανάσιο Μαυρογιάννη.
Έτσι, εισάγεται ένας ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας του δημότη με τον Δήμο του, ενώ ταυτόχρονα εγκαινιάζεται μια νέα γενιά ομογενοποιημένων δημοτικών ψηφιακών υπηρεσιών.
Οι θυρίδες στο gov.gr θα προσφέρουν 3 βασικές λειτουργίες:
- Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
- Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
- Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr
Ο Αντιδήμαρχος κύριος Αθανάσιος Μαυρογιάννης δήλωσε: «Η επιλογή του Δήμου μας να είναι ένας από τους πρώτους 28 δήμους της χώρας που θα παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον του gov.gr αποτελεί ένα ακόμα βήμα του Δήμου μας προς τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό που αποτελεί και στρατηγικό μας στόχο. Με σταθερά βήματα θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς την επίτευξη αυτού του στόχου, έτσι ώστε να προσφέρουμε στους δημότες και τις επιχειρήσεις της περιοχής μας ποιοτικότερες υπηρεσίες με ασφάλεια, λιγότερη ταλαιπωρία και μείωση του κόστους παροχής τους».
Τέλος, ο Δήμαρχος Ελευσίνας Αργύρης Οικονόμου δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική και αναγκαία ενέργεια για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Σε μια εποχή που η ψηφιακή λειτουργία εξελίσσεται οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα, κυρίως όταν αυτά διευκολύνουν την κοινωνία. Έτσι λοιπόν, αναζητούμε κάθε τι καινοτόμο και χρηστικό για την εξυπηρέτηση των πολιτών και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ακόμη ένα αίτημά μας έτυχε της αποδοχής των αρμοδίων».