Σε κομβικούς σταθμούς του Μετρό προβάλλονται Ελευσίνα και Φεστιβάλ Αισχύλεια
Μία από τις σημαντικότερες δράσεις προβολής και εξωστρέφειας ξεκίνησε για την Ελευσίνα και τη Μαγούλα.
Με πρωτοβουλία του Δήμου Ελευσίνας, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουριστικής Προβολής και του Visit Eleusis αλλά και της Κοινωφελούς Επιχείρησης, που αποτελεί τη διοργανώτρια αρχή του Φεστιβάλ Αισχύλεια, το πολιτιστικό, ιστορικό και ψυχαγωγικό «προϊόν» της Ελευσίνας προβάλλεται σε κομβικά σημεία και σταθμούς του Μετρό της Αθήνας.
Η καμπάνια αφορά στην προβολή του Φεστιβάλ Αισχύλεια 2022 αλλά και εν γένει της πόλης και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της, η οποία και εντάσσεται στη συνολική στρατηγική και τον σχεδιασμό του Δήμου Ελευσίνας, στο πλαίσιο της εξωστρέφειας και της τουριστικής προβολής.
Tα 31 διαφημιστικά banners έχουν τοποθετηθεί σε 17 σταθμούς του μετρό, προωθώντας στους χιλιάδες επιβάτες του μέσου καθημερινά, τους λόγους για τους οποίους αξίζει να επισκεφθεί κανείς την Ελευσίνα!
Για τη δράση, ο Δήμαρχος Ελευσίνας Αργύρης Οικονόμου ανέφερε: «Ενόψει της διοργάνωσης της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας, η εξωστρέφεια και η τουριστική προβολή του Δήμου μας, είναι ζητήματα που μας απασχολούν έντονα και έχουμε ήδη καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες προς αυτήν την κατεύθυνση. Μία από αυτές είναι η καμπάνια προβολής της πόλης σε στάσεις του μετρό, στις οποίες περνούν καθημερινά χιλιάδες άνθρωποι και δυνητικοί επισκέπτες. Αυτό που θέλουμε, είναι ο κόσμος να γνωρίσει την Ελευσίνα, τόσο στο ιστορικό/πολιτιστικό της επίπεδο όσο και στο ψυχαγωγικό και είμαι βέβαιος πως ερχόμενοι μία φορά, θα την επισκέπτονται ξανά και ξανά. Οι εκδηλώσεις μας, ο αρχαιολογικός μας πλούτος, τα μαγαζιά μας, ο κόσμος της πόλης είναι από μόνα τους, στοιχεία που οφείλουμε να διατρανώσουμε για να μάθουν όλοι την ξεχωριστή ομορφιά της Ελευσίνας, μιας πόλης μόλις 25 χλμ μακριά από το κέντρο της Αθήνας».